BMW je pre četvrt veka predstavio svoj prvi automobil s pogonom na sve točkove u modelu 325ix nakon čega je pojam “allrad” postao stalni pratilac nemačkog proizvođača. Savremeni “xDrive” sistem sastavni je deo i BMW-a X3 koji je redizajniran i osvežen posle punih sedam godina. Od novembra druga generacija X3 dostupna je i kupcima u Srbiji koji mogu da biraju između verzije sa dvolitarskim dizel motorom (184 KS, 380 Nm) i trolitarskim šestocilindričnim benzincem (306 KS, 400 Nm). Novi BMW X3 xDrive20d košta 38.594 evra sa svim dažbinama, dok xDrive35i ima cenu od 49.142 evra. Uskoro bi trebalo da stigne i verzija X3 xDrive28i (258 KS, 310 Nm) koja će cenovno biti u sredini (44.214 evra). Osnovna razlika u odnosu na prethodnu generaciju je u dimenzijama jer se X3 pojavom manjeg X1 dužinom približio rodonačelniku “x generacije” modelu X5. Tako je novi X3 duži za 7,8 centimetara (ukupna dužina 4,64 metara), dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 1,5 centimetara na 2,81 metar.
BMW je pre četvrt veka predstavio svoj prvi automobil s pogonom na sve točkove u modelu 325ix nakon čega je pojam “allrad” postao stalni pratilac nemačkog proizvođača.
Savremeni “xDrive” sistem sastavni je deo i BMW-a X3 koji je redizajniran i osvežen posle punih sedam godina.
Od novembra druga generacija X3 dostupna je i kupcima u Srbiji koji mogu da biraju između verzije sa dvolitarskim dizel motorom (184 KS, 380 Nm) i trolitarskim šestocilindričnim benzincem (306 KS, 400 Nm). Novi BMW X3 xDrive20d košta 38.594 evra sa svim dažbinama, dok xDrive35i ima cenu od 49.142 evra. Uskoro bi trebalo da stigne i verzija X3 xDrive28i (258 KS, 310 Nm) koja će cenovno biti u sredini (44.214 evra).
Osnovna razlika u odnosu na prethodnu generaciju je u dimenzijama jer se X3 pojavom manjeg X1 dužinom približio rodonačelniku “x generacije” modelu X5. Tako je novi X3 duži za 7,8 centimetara (ukupna dužina 4,64 metara), dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 1,5 centimetara na 2,81 metar. I osnovna zapremina prtljažnika je povećana za 70 na 550 litara. Unutrašnjost je oplemenjena kvalitetnijim materijalima, a pojačan je i spisak standardne opreme. Što se menjača tiče, BMW u X3, koji će se umesto u Austriji sklapati u SAD, ugrađuje manuelni šestostepeni i osmostepeni ZF automatik.